Пошук

суботу, 14 жовтня 2017 р.

Опівнічні зітхання.

Опівнічні блукання безсонні по стелі
Мого погляду в темряві, мляві зітхання мої
Від утоми, бо сон загубився в пустелі
Відчайдушної спроби заснуть, поцілунки твої

Перервали. І пристрасний погляд жагучий
Цих прекрасних і чорних очей розпалив мій вогонь.
Мене взяли в полон… У солодкий, пекучий,
Одурманливий, ніжний полон шовковистих долонь.

На спині, я відчув, твої пристрасні пальці
Вигравали мелодію раю. Гарячий порив, –
Й переплетені ми у зміїному вальсі.
Тихий стогін зривався і зойк з твоїх уст. Я творив

Нову пісню, її ти співала ритмічно,
Заливаючи річкою голосу свого мій дім.
Насолоди і щастя був бал феєричний.
Розчинилися ми… Я – в тобі, ти ж – у серці моїм.

16:23 13,10,2017
Вінниця.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дякую за коментар. Оскільки увімкнена можливість коментувати анонімно, то всі коментарі розміщуються після модерування.